Fenavin nació en 2001 con el objetivo de convertirse en referente del sector vitivinícola español y de hacerlo con una exposición comercial basada en la calidad y variedad de sus caldos y con un programa técnico donde se tratan los temas de actualidad del sector.Bodegas y cooperativas nacionales e internacionales acuden a este evento , que se celebra cada dos años y que también atrae a responsables de compra de supermercados, hoteles y restaurantes de todo el territorio español. Este año casi 1.200 empresas han participado en la feria y se puede hablar de gran éxito.
Fenavin or the Spanish Wine Fair came to an end after bringing about 1,200 Spanish bodegas to showcase their wines to an estimated public of more than 6,900 domestic and international buyers. With the aim of encouraging trade links among those attending the fair its most interesting aspects was its comprehensive activities programme, which included a series of conferences, round tables and tastings to which prestigious individuals from the wine, culture, sport and media sectors were invited, for example Robert Joseph, founder of the International Wine Challenge, and US wine blogger, Robin Goldstein. Another important subject was the launch of the ‘Guía Vinum nature 2011’, the first guide on Spanish organic wines and Cavas.
sábado, 14 de mayo de 2011
Fenavin 2011 motor del vino. Spanish Wine Fair.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario